۱. محتوا پادشاه است
امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند بهترین ابزار جذب مشتری است. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه مورد نیاز مخاطب است را به او بدهد میتواند وفاداری مشتری و سهم بزرگی از بازار این دهکده جهانی را از آن خود کند. مخاطب همیشه در جستجوی محتوای درجه یک و کاربردی است و بازدیدکنندگان راضی از سایت و محتوای شما میتوانند مشتریان خوب و بالقوهای برایتان باشند.
مطلب مرتبط: ۳۶ ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی
۲. پیشنهادات خلاقانه به مشتریان و مخاطبان بدهید
این که امروز فلان محصول یا خدمات را با ۲۰ درصد تخفیف بید آنقدرها جذابیت ندارد. شاید بد نباشد یک بن تخفیف آنلاین غذااز رستوران محبوبشان یا یک بلیط تخفیفدار تئاتر را به سبد پیشنهاداتان اضافه کنید.
۳. بنرهای تبلیغاتی تکراری رادور بریزید
خودتان را جای مخاطبان فضای مجازی و اینترنت بگذارید. مثلا اگر به دنبال بازاریابی برای بیمه هستید آیا دیدن هر روزهی بنر تبلیغاتی بیمه با عنوان ما بهترین هستیم/ ما خیلی کار بلد هستیم/ ما تخفیفهای خوبی میدهیم و … خسته تان نمیکند. چرا یکبار این جمله را امتحان نمیکنید: مرگ خبر نمیکند!
۴. به جای کالا، محتوایی با مرکزیت کالای مورد نظر تولید کنید
خب شما یک شامپو ضد شوره دارید و میخواهید در اینترنت برایش بازاریابی کنید و مشتریهای زیادی را به سایتتان هدایت کنید تا این شامپو را بخرند. اولین کارتان چیست؟ یک خبر مینویسید با این عنوان: بهترین شامپو ضدشوره جهان فقط و فقط ۲۰ هزار تومان! ولی آیا فکر میکنید این خبر میتواند آن حجم از مشتریان را به سمت شما هدایت کند؟ من میگویم نه!!! بهتر سات یک کار دیگر انجام دهید. یک مطلب تهیه کنید و در آن به انواع دلایلی که سر شوره میزند و راههای طبیعی درمان آن اشاره کنید و سپس این مطلب رااضافه کنید که یک راه ساده و سریع و کمهزینه هم میتواند این شامپو باشد. فکر کنید این مطلب چقدر میتواند به اشتراک گذاشته شود.
مطلب مرتبط: ۲۵۰ بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی
۵. شبکه ارتباطی خود را با دیگران گسترش دهید
خیلی ساده است. به شیوه بازاریابی اسنپ توجه کنید! با بخش غذا هم پیوند خورده است و سیستم اسنپ فود راه انداخته است. شما هم اگر برای دفتر نقاشی بازاریابی میکنید با واحد تولید مدادرنگی هم ارتباط برقرار کنید.
۶. از تمام رسانهها برای تبلیغ استفاده کنید
درست است که شما سایت خوب و پربازدیدی دارید اما برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید همه جا حضور داشته باشید. پیامهای تبلیغاتی در کانالهای تلگرامی، صفحات فیسبوکی، اینستاگرام، توییتر و هر جای دیگری که احساس میکنید مخاطبان و مشتریان بالقوهای دارید پخش کنید.
۷. برنامهای برای دریافت بازخورد از مشتریان پیاده کنید
وقتی مشتریان نتوانند با شما درباره کالا و خدماتی که به آنها عرضه کردهاید بگویند نه شما از اشکال کارتان باخبر میشوید نه آنها مشتریان وفاداری میشوند. یک صفحه در سایتتان برای اظهارنظرهای مشتریان باز کنید و تمام پیامها هم انتشار دهید. نگران یکی دو تا فحشی هم که میخورید نباشید! به قول بزرگی میگفت تمدار کسی است که بالای سن بایستد، مردم فحشش بدهند و او لبخند بزند!
۸. یک فهرست از کالاها و خدمات مورد علاقه مردم تهیه کنید
راز موفقیت در بازاریابی اینترنتی توجه به ذائقهی عمومی کاربران در فضای مجازی و اینترنت است. هرچقدر بیشتر دربارهی خواستهها و توقعاتشان بدانید بیشتر میتوانید کالا و خدمات بید و زودتر به اهدافتان برسید.
مطلب مرتبط: استارت آپ های تک شاخ: حرکت از ایدههای شکست خورده به سمت برندهای موفق
۹. امکان پرداخت آنلاین را فراهم کنید
خب شما یک بنر خوب تبلیغی ساختهاید مخاطبان علاقمند را به سمت خود کشاندهاید. آنها را راضی کردهاید که این محصول شما را بخرند و حالا نوبت است. یک شماره حساب اعلام میکنید و میگویید واریز کنید و فیشش را برای ما ارسال کنید!!! واقعا فردی که در سیستم آنلاین تصمیم به جستجوی کالای مورد نظرش میکند و در این فضا تصمیم به میگیرد حوصلهی بانک رفتن دارد؟ اصلا! پس همین امروز درگاه اینترنتی را فعال کنید.
۱۰. بابت خدمات پس از اینترنتی و سهلالوصول به مشتریان اطمینان دهید
فرقی نمیکند کالا باشد یا خدمات. هرآنچه میید چون در سیستم اینترنتی است و با شیوههای سنتی کار نکردهاید مشتری توقع دارد که تمام ضمانتها هم مثل همین ش سهلالوصول از طریق اینترنت قبال دستیابی باشد.
۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی
گرگ دانلود| دانلود فیلم ایرانی , بازی بازاریابی ,اینترنتی ,مشتریان ,مطلب ,موفقیت ,خدمات ,بازاریابی اینترنتی ,برای موفقیت ,مطلب مرتبط ,طلایی برای ,تهیه کنید منبع
درباره این سایت